En komentar till mitt förra inlägg

Trodde ju de skulle vara jätte halkigt ner för våran uppfart i morse. Men de var de inte alls!! Kändes bra att inte känna oron för att ramla.

Kände mig jätte lat i morse. Skippade frukosten och sov istället. Är de likt mig? NEJ!!
Men tro mig, de var jätte skönt att kunna sova en halvtimme mer :D + Att jag sov hela vägen till skolan. Men de var lite för mycke så jag var ganska så trött under första lektionen.
På lunchen blev de så att brandlarmet gick. Hade ätit upp min lunch som bestod av sallad och typ tre strån med pasta. Så de var bara att ställa sig i kön för att lämna disken. Bekväm som man är gick man till skåpet och hämtade jackan, vilket jag är glad över att jag gjorde. De regnade ute :S Man blev ganska så blöt.

Ikväll tror jag att jag ska vara med Nina.
Väntar på att hon ska höra av sig och säga att hon har ätit.
Vill typ spela monopol ikväll!!!

  PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0