Dålig uppdatering jag vet ...

Ja jag har ju inte bloggat på ett tag me njag har inte haft lusten till de alls. Känner mig lite nere nu. Vet inte varför. Och jag känner mig trött hela tiden och illa mående.
Gillar de inte alls.

Som jag kanske inte har nämt så var jag på halken i Fällfors igår.
Väckaren ringde alldeles för tidigt (0545) men de var bara att stiga upp och göra sig klar. Åt en halv macka sen kunde jag inte äta mer, bara att slänge skiten.
Bussen in till stan var sen så jag komme 15 min sent till körskolan. Lite jobbigt enligt mig.

Jag var ju helt säker på att vi skulle köra på halken med någon annan i bilen men inte då. Vi satt själva i nya fina bilar. Var jätte rädd att jag skulle krocka eller nå xD
Nej men de var riktigt roligt.
Påvägen hem bjöd Lasse (körskoleläraren) på godisbilar :D
Gött, men jag började köra hem så jag smakade bara någon enstaka bil.

Somnade senare i bilen när de inte var jag som körde. Var ganska så trött efter dagen.
När jag komme hem gjorde jag min religionsläxa(vilket var tur för jag skulle redovisa de idag!)
Jag och mamma såg Grey´s i går också sen efter de åkte jag till Therese och fick massage.
Skönt kan jag lova er.

Mer har inte hänt...

Hittade lite bilder..
 Sandra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0