Är jag sjuk eller nått?

Kan ju nästan tro de. Jag är trött hela hela tiden! Spelar ingen roll om jag sovit bra, mindra bra eller inte alls. Är typ ganska så less på de!!
Trött som jag var när jag komme hem från skolan gick jag och la mig i soffan framför tv:n. Minns inte vad jag somnade till, men de var iallafall inte samma program som jag vaknade upp till.

Nu efter maten känner jag faktist för att gå och lägga mig igen. Men jag tror inte att de är en sån bra idé. Men jag vill! Min syster ska gå med mig till ica efter att hon sett bolibompa. Någon som minns vad jag skulle köpa på ica?

Saknar Nina också!!!
Jätte länge sen jag träffade henne. Fast hon komme till skolan idag på lunchen och stannade med mig :D Men före de var de nog närmare en vecka vi inte träffats :S De är alldeles för mycke! Om de fortsätter såhär så ska jag tvinga henne att flytta tillbaka till hamn!!

   PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0