"Varför finns de inga kvoter för idioter?"

Nej nu är de tid för att gå och sova.

Tror vi ska köra en Kissie sak.
Ni som säger alla taskiga saker, ni är bara avundsjuka!
Ni är inte nöjda med er själva och därför hopar ni på andra.

Haha xD
Känns skönt att inte ta åt sig!
Kalla mig vad ni vill, jag har redan hört allt förr.
Jag är van vid att få alla taskiga ord slängda efter mig.
Vad får dig att tro att dina ord gör saken värre?

Jag känner mig fan fri!
I morgon ska jag fan skrika åt nästa idiot som kollar konstigt på mig.
Synd att den största av dem har flytt redan.

Sov gott alla.
PussKram

Kommentarer
Postat av: Nina

you go girl ! :*

Postat av: Liseponken

Håller med nina, you go girl, du är stark!

2009-05-25 @ 09:48:35
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Det handlar verkligen bara om avundsjuka! orka sånna människor -.-



sv; Jaa, hihi :)

2009-05-25 @ 20:11:57
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0