Vad ska man börja döpa sina inläg till?

Är hemma från farmor nu.
Satt och pratade lite.
Hon fixade mina byxor så nu kan jag ha dem i morgon utan att de ska vara hål i dem.
Känner pepp inför i morgon.
Vet inte varför.
Kan inte träffa den speciella personen i morgon heller.
Ska nog få åka med mamma hem från stan så.
Eftersom att jag ska på skolan i morgon så blir de problem med bussar.
Busskortet gäller bara i 2 timmar, vilket inte funkar nu när jag har apu.
Men men, mamma var snäll och erbjöd sig att köra mig hem. Hon skulle ändå upp till stan.
Tack mamma.


Får jag sätta mig i ett hörn och gråta?
Om allt jag hört var inristat på min hud skulle jag bara gå runt med märken.
Klarar man av att höra allt flera gånger eller blir man dödan inombords av allt?

Du om någon borde fatta
Men du ger bara glåpord tillbaka
Tack för de lilla stödet jag trode du skulle ge
De värmer att veta att du inte bryr dig alls
De värmer av de nya såren som görs


Jag vill gå runt med et block hela dagarna.
Jag vill kunna skriva när jag vill.
Men går de nu när jag har apu och har mest tankar?
Nej!
Blir så arg!




Som ni ser så växlar mitt humör ganska så kraftigt.
Ena stunden kan jag skratta medans nästa lilla minut så vill jag gråta.
Jag orkar inte med att ha de så här.
Men de kanske går över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0