Vad gör jag vaken nu?

Sitter och lyssnar på MTV. Varför vet jag inte.

Pappa har inte komigt hem än. De skulle på 80 års kalas.
De har de säkert roligt :)

Alexander komme ju hit och kollade lite på film.¨
Trevligt tyckte jag, man pratar ju inte så mycke när man ser film, men de känns som ändå bra att ha sällskap. Och om de händer nå roligt i filmen har man någon att prata om de med.

När han for passade jag på att träffa Nina och Janine.
Vi tog oss en promenad och jag fick prata av mig lite. Känner mig lite lugnare nu faktist, men inte så mycke lugnare att jag kan sova lugnt förns allt är över.

Borde gå och sova snart, datorns batteri håller bara i ca 20 min till. Sen behöver den laddas.
Då kanske jag borde ladda mina egna batterier samtidigt?

I morgon är de söndag.
Ska då fara till mamma.
Såg att hon hade tvättat mina sängkläder, måste börja med att renbädda. Hatar de, de är som inte jobbigt utan bara jätte tråkigt.

Ska lägga mig tidigt i morgon för jag ska ju börja jobba klockan nio och sluta klockan fyra.
Känns som att de är bättre tider än tio till fem.

Känns som att de var ett tag sen jag skrev om någonting intressant.
Är de någonting ni vill att jag ska skriva om? Någonting ni vill höra mina åsikter om?
De blir nog någonting mer "seriöst" i morgon när jag vaknar.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0