Måndag - trött, less

Trött och less!

De är känslorna som går igenom kroppen nu.
Var visst trött när jag komme upp till skolan i morse.
Skulle ju lämna tillbaka kameran, tog därför moppen upp.
Fick sitta och vänta på torget i 40 minuter på att de skulle öppna. Jag skulle ha kunnat gå in och börja jobba och slutat tidigare om jag visste vart personalingågnen är!!

Satt iallafall på torget och frös.
Kom ju på en dum idé att jag ville ha 3/4 byxorna på mig. Blev så stressad innan jag skulle fara till stan så jag glömde ta på mig vanliga långbyxor över.
Glömde också ta halsduk så jag frös ganska så mycke.

Började sedan jobbet med att storlekssortera, fortsatte med de efter lunch och de var också de sista jag gjorde innan jag gick hem. De känns så drygt!!
Men i morgon blir de mer att göra. Då ska kläder och väskor byta plats.
Då blir de att bära en massa, säkert springa till lagret flera gånger också.
Mycke roligare kan jag lova.

Ska nog ut med Lisa ikväll.
Mysigt, men jag ska ta på mig varmare byxor hade jag tänkt.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0