Hemma från skyttet.

Hola!
Qué tall?

Haha nej jag vet inte om de är så de stavas. Vet inte ens om de blev rätt ord xD
De var så länge sedan jag lästa spanska.

Har nu tagit mig hem från skyttet.
De gick inte alls så bra.
Men efter att vara andra gången den här sommaren så ska jag vara nöjd.
En del skott var riktigt bra samlade.



Haha ja mina skils i paint är ju sådär.
Men som ni ser så finns de sex banor.
De runda ringarna är banorna och sträcken är åt de hållet man ska ligga.
De ser nästan ut som gubbar utan armar och ben.


Ja de syns ganska så dåligt, men de råsa är då där man har tavlorna när man använder salongsgevär.
Har försökt rita små tavelställ men de blev nog mest bara kladd.
De blåa som är inringat lite längre upp på bilden är de tavlor man använder när man har tex. älgstuttsare.
Tror att de är 50m till den rosa inringade och 300m till den blå.

På tavlorna nu så räknar vi bara träffbilden.
De blir så jobbigt om man ska skruva och ställa in efter varje skytt som använt bössan.
Så träffbilden var de, måttet mellan skotten som är längst ifrån varandra är de som gäller.



Som ni ser så är de bara ett skott som har jävlas lite och de är de skottet som är längt ner till höger.
De som är inringat med rosa är två skott.
Tycker de var duktigt, eller de kändes bra för mig!

Jag har tvättat alla mina kläder nu så inget var torrt när jag skulle fara.
Så jag lånade mammas rosa tröja.
Skön men stor.


Just när jag skulle fara fick jag näsblod!
Inte så roligt. Hade de igår kväll också innan jag somnade.
Blev ganska så yr så jag la mig ner och vilade ett tag.
De blev bättre och jag körde på min räsermoppe hem!



Har ni haft en bra kväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej jobbigt!

helt okej ^^

2009-05-28 @ 20:21:25
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej ;]

2009-05-28 @ 20:31:47
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0