Torsdag - Jävligt tidig morgon

God morgon!

Sovit gott?
De har jag gjort.
Vet inte riktigt vad jag gör vaken nu, ska vara uppe i stan klockan nio. Ska då ta 0820 bussen.
Har redan nuschat, funderar på att läga mig och vila  en halvtimme eller nå sånt.
Skulle kännas skönt.

Ska till Um idag.
Jag har aldrig gått till läkaren själv, är nervös.
Eller är inte nervös för själva läkarbesöket utan att måsta sitta i väntrummet och vänta, de är de värsta.
Men jag jagar upp mig för ingenting, inte helt ovanligt.

Låt den här dagen gå fort!
Vill ha fredag idag!

PussKram

Kommentarer
Postat av: Nina

På torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst ;)...ge mig då kyckling det gillar jag mest, jag vill ha fredag idag! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0