Tisdag - kväll

Hejhej.

Hemma, mätt och trött.
Har jätte ont i fötterna idag, önskar de gick att ta bort ett tag.
På apu:n hände de inte så mycke, väggarna hade inte torkat så vi kunde inte flytta om. De händer nog i morgon skulle jag tro.
Har varit på skönhet och hem idag. Lite lite på mode.
De är vad de olika avdelningarna heter. Media finns också, tror inte jag glömt någon nu?

Om ett litet tag ska jag följa Lina till stan.
Hon skulle till sin syster och lämna någonting.
Efter de så ska jag fara å träffa Lisa.
Hoppas vi inte ska gå långt för jag har så ont i fötterna!

Pepp på Haparanda på fredag!!
Haha vi kommer köra vilse xD
Lite roligt de skulle vara.

Har funderat på att börja tidigare på apu:n. Sen sluta tidigare också.
9-16 istället för 10-17.
Fast igentligen så skulle jag vilja börja halv nio och sluta halv fyra.
Får höra om de är möjligt.

I morgon är de skola, få se om jag orkar köra, vilket jag nog inte kommer att göra. De kommer säkert att börja regna :S
Kände inte peppen på att köra i regnet.

Nej nu ska jag vila mig lite innan Lina kommer.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0