Tisdag

Så nu är jag "klar"
Vet som inte vad jag ska vara klar med. Men jag har iallafall ätit.
Köttbullar med makaroner.
Inte de bästa precis.
Tycker inte om de alls.

Idag har de varit en helt jävla bra dag!
Hon ringde!!!
Var nere på lagret och letade hyllor och konsoller till hyllorna när telefonen ringde.
Ganska konstigt att de gick att svara alls, brukar inte vara täckning där nere.
Men iallafall såg jag att de var hemligtnummer.
Hjärtat började slå tusen slag i sekunden!
Svarade iallafall och hon presenterade sig och vart hon ringde ifrån.
Hon nästan skrek svaret ut till mig. Svaren kom tillbaka negativa.
"Så att du slipper lida mer" sa hon.
Blev så glad!
Började nästan gråta.
Ringde såklart direkt till Lisa. Vi ska fira på nått sätt sen.
Vet iallafall hur jag ska fira sen ;)

De gjorde mer eller mindre min dag.
Var nere på lagret och jobbade lite.
Träffade då Jonas som har varit sjukskriven i 3 veckor tror jag.
Han berättade ganska så fort att de igentligen var han som var chef på Åhléns.
Ville skratta men gjorde de inte.
Galjade kläder, fixade med väskor(har hittat en jag vill ha för 299:-) fixade i skohyllorna, satt upp hyllor med tillbehör på dem.
Typ min jobbar dag.

For ju sedan på teorikursen.
Höll på att somna för att jag var så trött.
Vet inte vad som flög i mig.
Var jätte pigg tills han började prata om motorvägar och sånt som de skulle handla om idag.
Men efter ett tag så fick vi röra på oss och då gick de bättre med att hålla sig vaken.

När jag skulle gå in till stan så kom jag på att jag hade glömt mitt headset i skåpet på Åhléns. Så de var bara att traska ner dit och hämta de.
Tog bussen hem.
Var lagom mycke folk.
David körde, Skellefteås snyggaste busschaufför.

Åt middag.
Sen sitter jag här.
Kanske ska fara och se på tv sen hos Mamma eller kanske höra med Nina.
Vi får se.

Hoppas eran dag varit bra.

PussKram Efraim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0