Söndag - snart mötet..

De blev flyttat.
Vi ska träffas klockan två istället.
Hatar som sagt att vänta.
Väntar nu på att mamma ska höra av sog så att vio kan gå ut ett litet tag innan klockan två.
Hoppas vi hinner.

Har inte packat färdigt än.
Är så seg.
Hatar söndagar.
Värsta dagen i mitt liv.
Men jag har iallafall duschat och halvklätt mig.
Låter bra, eller hur?

Fast de är inte så mycke att packa kvar nu.
Lite små saker som ska ner i väskan ochdatorn.
Ska stänga alla väskor också.
Leta efter skorna och packa dem.

Men de blir nog bra.

Efraim - Varför pratar du inte om saker som oroar dig med mig? Jag lyssnar.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, jag svarar på kommentarer :D

Allt bra? :)

2009-05-24 @ 14:32:53
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0