Söndag - Mitt i morgonen

Sovit gott?

Jag har sovit ganska oroligt.
Vet inte varför.
Känner mig inte direkt utvilad.

De är jätte fint väder ute men jag vill bara låsa in mig själv.

Ska nog snart stiga upp och börja packa så att de är klart innan jag far och pratar med tjejerna.
Annars blir de så stressigt där borta.
Och de gillar vi inte.

Hade ni en bra kväll igår?
De hade jag. De var länge sen jag var med Magda hemma hos henne med hennes syster och mamma.
Alltid lika roliga komentarer av Katarina.

I morgon är de då apu som gäller.
Känner inte direkt peppen, men de löser sig nog.
Ska också få sängen då!!
Är så himla glad!
Blir att bära en massa då, den nya sängen ska in och den gammla ska ut.
Min rygg kommer att vara död, kommer inte kunna göra någonting dagen efter.
Men de är de värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0