Söndag kväll, kvällen innan allt börjar om från början igen

Sitter nu redo i sängen för att lägga mig.

Har tagit tabletterna så att jag itne ska vakna av magont och sedan inte kunna sova alls.
Har varit på toa.
Skulle gå på toa här inne i lillkåken men när jag skulle tända lampan så kom jag på att lampan är ju trasig!
Så jag tog på mig mina skor och traskade in i storhuset.

Känner att jag blir mer och mer pigg.
Hatar de!
Eftersom att jag har varit trött hela kvällen och nu när jag ska sova blir jag pigg.
Men de kanske löser sig när jag väl ska lägga ner huvudet.

Jag hoppas för allt i världen att de ringer i morgon.
Jag kan inte vänta en vecka till utan att få reda på hur de ligger till.
Måste få allt på svart och vitt.
Jag vill ha säkra kort.

Som sagt, ska ju kolla på säng med mamma i morgon.
Längtar!!
Vill bara kunna somna i en skön säng där man inte känner fjädrarna.
Sängen jag har hos pappa är rena drömmen.
Den är mjuk och skön och lagom bred.
Min drömsäng!

Hoppas på en lugn men samtidigt bra dag på "jobbet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0