Söndag 3/5

Sitter nu hemma hos min pappa.

Jasg har hunnit renbädda min säng. Allt har nu hjärtan på sig xD
Fick värsta konstiga hjärtfebern när jag skulle välja sängkläder.
när jag hittade alla saker med hjärtan på så tog jag dem direkt.
Låter lite fjortis de där, men men.

Ikväll blir de som sagt bio, Milk tror jag den hette. Den verkar intressant, får se om den är de också.
Vet inte riktigt när vi ska fara men de märker jag nog.
Börjar få ont i ryggen igen. Inte så roligt alls. Jag hoppas de kommer gå över snabbt.
Går inte att stå och jobba hela dagen med en rygg som strejkar.
Så jag håller tummarna att den blir bra snabbt.

Har inte så mycke att göra.
Sitter som bara och väntar på att vi ska äta så att jag kan fara.
Ska på bio med Nina Alexander och Janine.
Länge sen jag träffade Alexander och Janine.

Lyssnar på Krunegård.
Alltid lika bra.

Har lite ont i fötterna, har gått i mina höga skor hela dagen. Bara för att liksom.
De måste ju vänja sig lite.


Ska nog ta och kolla på lite bilder från Mias stuga. Kanske fixa till några och lägga ut dem här?
Vem vet.

PussKram

Kommentarer
Postat av: Emma

jag gillar din skor =)

2009-05-04 @ 17:51:29
URL: http://curlingtoki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0