Snart klar med dagen

Är så trött!

Har inte gjort så himla mycke på jobbet idag.
Bärt saker upp och ner från lagret. Packat upp varor i butiken, flyttat på varor i butiken.
Typ allt. Ganska drygt.

Mamma och min bror hälsade på mig idag, Lisa, Lina och Mia tittade också förbi.
Gick på lunch med Magda.
Första gången den här veckan jag åt på balder. Ganska dåligt.

For hem och åt, var jätte hungrig. Potatisgrateng med kyckling.
Gott.
Efter maten blev de att städa. Jag tog vardagsrummet. Inte så jobbigt. Men tråkigt.
For sedan på ica och handlade lite för i morgon.
Men de hade ingen sprite så jag måste nog ner igen. De sööög.

Ikväll blir de nog att gå ut med Nina.
Länge sen man träffade henne.

I morse på bussen höll vi på att krocka!!
Inte bra alls, men vi gjorde inte de.

Var ju också på UM idag.
Fick mina p-piller.
Men gillade inte frågorna hon stälde.

Har du haft samlag, om du haft de, hur gammal var du första gången?
Använde du skydd varje gång eller bara ibland eller inte alls?
När fick du din första mens?

Hur fan ska man komma ihåg när man hade sin första mens?
Helt sjukt.

Men jag överlevde mötet, hade glömt koden till Åhlens så jag fick sitta ute och vänta i 40 min, mindre roligt.

Vill sova nu.
Får jag de?
Nja de kanske inte vore så bra.

Haft en bra dag ni som läser?

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0