Såg att jag hade lite lite bilder från en kväll är vi lirade xbox

De är inte så bra kvalla på dem nu.


Här har vi Magda som kopplar ihop allt.
De var alltså början av kvällen.


Här har vi Lina som sitter och spelar.
Tror hon spelade mot Mia.
Men är inte riktigt säker.


Här har vi Mia.
Hon var de lite svårt att få me på bild.
Men jag gjorde ett försök.
Hon möter Lina.

     
Kan någon lista ut vad de är för spel vi spelade? ;)


Lite bilder på Magda, hon var lättast att fånga på bild.
 


Hade någon på Lina också.
   


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Skit i dom! :)

2009-05-26 @ 23:34:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Mia

haha jag är king på att gömma mig från kameran ;)



Den kvällen borde göras om :D

2009-05-28 @ 09:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0