Orkar jag lägga upp bilderna från dagens shopping idag?

Har nu varit hemma i nästan två timmar.

Hittade två tröjor på stan, 3 par trosor, 2 leggins, hårborttagningsmedel, nya skor och p-piller.
Så nu är jag redo för livet, eller nå sånt.

Ska försöka lägga upp lite bilder.
De kanske kommer upp i morgon.
Är ju hos mamma och jag tycker de tar sån tid att lägga upp bilder här på den här datorn.
Så de kanske blir så att jag väntar tills i morgon.
Hoppas de går bra.

Pappa komme ju till stan idag.
Han skulle köpa ett batteri till en ny systemkamera, men de var slut.
Han hade varit och kollat på ett igår men var osäker på om de passade.
Pappa köpte också mina p-piller.

De kanske blir att fara å äta glass idag.
Vet inte än.
Av alla jag fråga, 5, så har 1 svarat.

I morgon är de morsdag.
Har köpt en sak till min mor med min bror och syster.
Slog in saken idag och gömde den lite så att hon får leta i morgon.
Vi ska också fara till min morbror med familj i morgon.
Mormor, Walle, Gösta och Eeva ska komma dit.
Surströmming står på schemat.
Blir nog gött ska ni se.

Känner mig så dissad idag.
Inget som hört av sig, ingen som svarar på mina sms.
Vill ha kontakt!!
Känner mig ensam.
Men de är väl de du vill?

Vad ska ni göra idag/kväll?

PussKram

Kommentarer
Postat av: marcus

följa varandras bloggar på bloglovin? :D

2009-05-30 @ 15:56:53
URL: http://livetomentjernlund.blogg.se/
Postat av: mArcus

ja :D , men jag lägger till dig så lägger du till mig :D

2009-05-30 @ 16:09:44
URL: http://livetomentjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0