Ont i magen av all mat

Är så mätt.

Har ätit 4 surströmmingar.
Nu väntar vi på att efterrätten ska komma. Men jag tror inte att den kommer att gå ner.

Sitter ute på Sören och Marias altan.
Ganska så mysigt, men de är ganska svårt att se skärmen när solen lyser.

Sovde ganska så länge idag.
Vaknade tolv. Kändes jätte skönt.

Nu när vi har varit här så ska jag hem och packa mina saker.
Vi ska ju till pappa idag.
Har inte packat ner någonting än.
Men de löser sig nog.

Sedan så har Nina frågat mig om jag vill komma dit och sitta vid datorn ute.
Låter frästande.

Om de ska vara så här fint väder i morgon så känner jag inte för att fara in till stan och jobba.
Då vill jag fara ut och bada.
Har varit så sugen på att fara å doppa mig idag och igår, men ingen vill följa xD
Tror nog de är ganska så kallt än, men de är värt de.

Hur har eran dag varit?

Vi får höras senare ikväll!

PussKram

Kommentarer
Postat av: emelie

JAG HAR BADAT :D:D

badade igår,(söndag) den dagen då det var som varmast, i stugan.. de var så jävla skönt!

13 grader;)

2009-06-01 @ 14:11:20
URL: http://eemelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0