Onsdag - Morgon

Sitter nu på skolan.

Höll på att missa bussen i morse. Väntade extra länge hemma innan jag gick så att jag inte skulle hinna bli så blöt. När jag komme ut på storvägen så stod bussen redan där, men den väntade på mig!
Tack du!

Sov typ hela vägen upp till stan. Ganska så skönt, men nu kommer jag att vara trött hela dagen istället. Mindre roligt.
Har ganska så ont i magen också, får se om jag stannar hela dagen.
Känns som om de är någonting som trycker till på magen hela tiden.
Ganska jobbigt, ja!

Har ju foppatofflorna idag, de blir ganska så halkiga nåär de är blöta.
Så när jag komme in i skolan så halkade jag och gjorde en jätte fin scen.

Har nu fått en kamera som jag ska ta med hem och jobba med.
Ska ju göra ett eget tema, vet inte riktigt vad än, men de kommer nog snart.

Ska gå tidigare så att jag hinner med bussen in till stan igen så att jag inte behöver betala innan busskortet inte gäller längre.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0