Onsdag

Jag är så glad!
Men samtidigt så rinner glädjen ut ur hålet du gjorde.

Dagen har gått bra.
Har inte varit på jobbet så länge alls idag.

Var ju på skolan och hade fotolektionen.
Vi gick ut och fotade på olika ställen.
Efter de skulle jag gå med Eva in till stan. Men hon ville stanna och äta lunch på skolan med hennes syster Anna.
Så vi stannade på skolan och tog halv tolvan därifrån. Väl i stan gick vi på ica och de var hur långa köer som hells.
Jobbigt värre.
Komme till jobbet, de sa att de hade saknat mig.
De värmer.
Började med att skrapa lite hyllor, eller de var inte så lite hyllor.
Hela hemavdelningen ska nu göras om.
Alla hyllor där hasr en plastremsa som ska bort. När man drar bort den så sitter de kvar lite klister vilket man måste skrapa bort. Inte roligt.
De gjorde jag till kvart i två. Då gav jag upp och tog en lång rast.
När jag satt i personalrummet så sa en av de anställda att jag kunde få gå hem vid tre.
De skulle stänga tidigare och då tyckte hon att jag skulle få sluta tidigare också.
Jag sa inte emot.
Efter min långa rast gick jag ner till mode och frågade om de behövde hjälp.
Fixade lite bland skorna, plånböckerna och väskorna.
Sedan gick jag för dagen.

De började ju regna!!!
Och åskan kom fram!
Blev typ nervös.
Ville ringa till dig och be dig hålla min hand.
Men jag stod emot för jag visste att du jobbade.
Men sms fick jag allt ;)
Älskar dem!

Teorikursen gick bra.
De var ju sista lektionen idag.
Vi pratade lite om mörkerkörning.
Inte så roligt men viktigt.

Nu ikväll så ska jag till mamma klockan nio.
Blir nog bra.
Annars inga planer.

Hur har era dagar varit?

Efraim - Du måste laga muren du bröt sönder, annars klarar jag inte av att se dig gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0