Nej du..

Nu har jag så där tråkigt igen.
Tror jag ska gå och lägga mig.
De gör lite småont i hela kroppen.
Behöver vila upp mig.
Kommer att vara jätte jobbigt att börja om att jobba på måndag nu när man varit ledig sedan torsdagen.
Fick ju också sluta tidigare på onsdagen. Jobbade max 3 timmar den dagen xD
Men men.

Ska drömma bra drömmar i natt.
Vill inte vakna med hjärtat utslitet eller vakna upp från min grav eller på lassa.
Orkar inte de mer.

Hoppas ni kan komentera lite.
Idag har ni varit jätte duktiga på de!
En applåd till er!!
"klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp"

Sov gott
Natti natti
Syns i morgon
PussKram

Efraim - Ta hand om alla som behöver din hjälp

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :D

2009-05-24 @ 01:07:16
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0