Måndag

Vaken, ej naken.

Har hunnit vakna. Trode jag skulle dö för att jag var uppe ganska så sent igår. Men jag känner mig utvilad. Ganska så skönt kan jag lova dig.
Tog en dusch, åt lite frukost.
Har som inte hunnit göra så mycke mer.
Ska ta moppen upp till stan idag, ganska nervös. Vet inte om jag har bensin så att jag klarar mig, men de borde jag ha.
Annars får man hoppas att jag får slut bensin just vid macken så jag slipper dra den så långt.

Ikväll har jag inga direkta planer.
Nina kanske är på en promenad.

Upptäckte igår att jag fått mitt första myggbett!!
De kliade som fan :S
Hatar mygg.

Nej nu måste jag göra mig klar de sista innan jag far så att jag inte kommer försent.
Ha en bra dag alla gulliga.
Ni som flyttar kan ju försöka dra tidigare!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0