Måndag - Hej hopp

Är så trött.

Sovde nog inte så mycke i natt.
Var rädd för att blunda.

Hade tänkt ångra mig idag och bara skita i allt. Men började må dåligare efter den tanken så jag tog mig i kragen och gick. Lisa följde så allt gick bra.
Vi gick till biblan efter de, skulle inte låna böcker men kom hem med 5 stycken.

Ska hämta Lisa sen ikväll i ursviken med min fina moppe.
Den är blå och helt underbar.
Vet att alla vill ha den.

I morgon ska jag börja med någon kurs på körskolan.
Den börjar klockan 16.15 och jag slutar fyra, så de ska bli spännande och se om jag hinner.
Kommer inte att vara hemma förns sju.
Kommer också att vara helt död.

Ska ut sen med Lisa ett tag efter att jag hämtat henne.
Sitta och prata lite.
Alltid skönt.

Har varit med mamma och handla.
Inte så roligt men roligare än att sitta hemma och inte göra någonting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0