Love me today, tomorrow I'm gone

Hej.

Haft en bra dag?
De har inte jag.
Eller den började bra. Fick börja måla på jobbet. Tycker faktist de är roligt.
Vi skulle måla ledstången i trappen till övervåningen.
Tog på mig en vit rock och såg extra snygg ut ;)
En tyckte på skoj att jag såg ut som en konstnär xD

For på lunch på Balder skolan.
Började äta, men när jag tog sista tugganvar de som att allt ville upp igen.
Började må jätte illa.
Bestämde mig då för att fara hem.
Men nu när jag sitter här hemma så känns de helt okej i magen :S
Så jag missade att få måla klart och att kolla på säng med mamma.
Kändes mindre roligt. Men huvudsaken är att de känns bra i magen.

När jag satte mig här i sängen såg jag en myra.
Hede den på golvet.
Satt ett tag och började känna att de stack till som fan ii knävecket.
Kollade och då var de en myrjävel där me!
Hatar de där jävla myrorna.
De är äckliga och gör ont!

Efraim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0