Lördag

Hej hej.

Lite sen jag är på att skriva nu förtiden.

Har hunnit vakna, duscha, äta frukost, gått ut å gått, sett på fotboll och hunnit kolla bloglovin.
Jag är ganska så duktig med andra ord.
Vet inte vem som vann matchen men jag gissar på de blåa.

Magdas hund Pia var med också.
Hon är så gullig.
Lite rädd för bollar är hon också! xD

Ikväll blir de att äta pizza till middag. Magda och hennes lillasyster Katarina kanske kommer hit och äter med oss.
Vore roligt.
Ska ringa henne om ett tag och fråga.
Fasdt hon skickade just ett sms och sa att de skulle äta hemma.
Blir bra de me.

Ikväll så ska jag se melodifestivalen med Nina, Janine och Iza.
Blir nog jätte bra.

Har jätte ont i magen.
Den veckan i månaden.
Hatar de.
Efraim

Saknar någon
Saknar allt
Efraim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0