Hemm

Hej!

Jag överlevde kvällen igår. Tog lite bilder på stället, ganska så fint. De kommer ut bilder sen. Fast de är bara bilder på själva stället, inte på några människor. Eller kanske någon enstaka bild på någon människa.

När vi kom dit igår så grillade vi, gott gott.
Sen började vi spela lite spel.
Kvällen slutade med en massa prat, som vanligt.
Vi somnade kanske vid tre fyra tiden. Alla vaknade upp vid åtta nio tiden i morse!
Fattar inte hur alla orkade de?!

Vi åt lite frukost, damsugade upp alla chipssmulor som blivit sedan tog vi de bara lugnt.
Emelies mamma komme och hämtade oss.
Körde oss ända fram till dörren, snällt!

Nu ska jag kolla kläder i katalogerna, sen kanske fixa lite bilder som jag tog igår.
Hoppas ni haft de bra igår kväll!

PussKram

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; jag hade en jätte bra kväll. Hade du det=)?

2009-05-01 @ 17:54:09
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0