Händer saker bara andra och inte mig?

Blir de lätt så att man tänker, de där händer inte mig, bara alla andra.
Nej men jag blir inte gravid, könssjukdommar finns inte i min värld.
Blir de lätt så?
Man leker med livet lite där.
De låter dumt, fjantigt och en massa annat, men de är sant.
Att göra en abort är inget som står högst på min "att göra lista"
Inte att äta antibiotika eller nå annat för könssjkdommar heller.

Men blir de lätt så att man skiter i att skydda sig för att man råkar inte ut för nå själv?

Efraim - jag vill inte vara med dig om du tvingar mig till saker jag inte vill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha du haft sex med någon?

2009-05-19 @ 22:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0