Hade tråkigt

Som rubriken säger så har jag de ganska så tråkigt.

Sitter och väntar på att klockan ska bli sju så att vi kan fara till Bergsbyn och äta deras jätteglassar!
Orkade inte vänta med att ta kort på allt jag köpt idag, så ni får ursäkta kvaliten på dem.



Mina trosor kostade 79,50kr styck men då var de 3 för 2.
Ett par gråa, svarta och blåa.
Köpte dem på Kappahl.



Mina caprileggins kostade 49kr/st.
Ett par vita och ett par lila/rosa.
Köpte dem på Åhléns.


Veet hårborttagningscreme kostade 75kr men då var de kampain på den så i vanliga fall så kostar den 95kr!
Känade 20 kr ;)
Köpte den på Åhléns.


Blev typ kär i den här!
Har den på mig just nu!!
Den kostade 249kr.
Köpte den på Kappahl.


Tröja, den var fin.
Tänkte ha den på skolavslutningen.
Haha hade en mörkblå klänning med vita prickar på förra året och så nu den här i år xD
Den kostande 299kr och jag köpte den på Åhléns.



Så här ser mina nya skor ut!
Love them!
Fast de ger mig skavsår.
Måste gå ut dem lite.
De här är precis ett par lika dana som jag hade förr.
Älskade dem.
De kostade 149kr.
Tror jag köpte dem på Wikströms sadelmakeri.

Fick lust till att lägga ut en liten egobild också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haft en bra dag? :)

2009-05-30 @ 23:20:21
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt! jorå bara bra :)

2009-05-31 @ 00:28:59
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0