Ge mig mer sömn och du får vad du vill.

Är jätte trött.

Sitter nu på skolan. Borde redigera lite bilder men jag hittar inte orken till de.
Ska nu vara här på skolan ett tag, sedan försöka smita lite tidigare så att jag hinner med tio bussen in till stan igen.
Har fortfarande apu. Kommer bara jobba i fyra timmar idag. Ganska så najs.
I morgon blir de ännu mindre jobb.

I morse när jag hade vaknat, duschet, fikat och skulle klä mig i mitt rum, då fick jag ännu en gång höra mina grannar ha sex.
Kan de inte tänka på att de hörs bra igenom.
Jag har inget emot att de har sex, men jag vill inte höra när dom har de.
TÄNK PÅ DE SOM BOR I DIN NÄRHET!!

Sov jätte bra i natt.
Eller somnade med lampan på så de blev lite orolig sömn, mened löste jag lätt.
Vaknade fem och släckte den.

De är inte så roligt väder idag, de regnar.
När jag skulle gå till bussen fick jag akta mig för alla maskar som var på vägen.
Inte trevligt.

Måste iallafall försöka jobba.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0