Fredag - Morgon

Har inte kunnat sova någonting i natt. De lilla jag sov drömde jag mardrömmar. Eller de var en dröm som aldrig tog slut.
Den fortsatte när jag vaknade, var jätte rädd när jag skulle gå in i huset och duscha.
Men jag överlevde...jippie...

Har inte gjort mig klar alls, skulle ha varit hos mamma klockan tio, ett litet tag sen, ska sen vara hon Lina vid halv tiden. Kommer komma sent, men just nu har jag andra viktigare saker att tänka på än tiden.

Lisa jag vill berätta min dröm för dig, bara för dig.
Vill veta om jag hunnit bli knäpp eller inte.

Kommer inte klara av bilresan tlll Haparanda och tillbaka.
Tror vi ska stanna i Piteå och hälsa på Lisa från Norge.
Hon är en trevlig sak, ska bli roligt.

Ska ha med mig kamerorna.
Ena så jag kan ta kort, den andra så att jag kanske kan videoblogga.
Hoppas de här blir en bra dag, inte en dag med mina tårar och alla andras ledsna miner.

Borde jag stanna hemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0