Fredag - morgon

Har nyss vaknat.
Känner mig mer eller mindre död.

Har jätte ont i huvudet. Vilket jag inte borde ha eftersom att jag har sovit hyffsat med timmar i natt. Jag har druckigt mycke vatten senaste dagarna.
Får gå in om ett tag och se om vi har värktabletter.

Ska nog klä mig snart, ska ju träffa Lisa idag.
Blir nog jätte bra. Saknar henne jätte mycke.

Sitter i min säng och fryser. De är alltid kallt här i lillkåken.
Vilket är bra på sommaren, men i natt har jag haft två¨täcken på mig!!
De ska man inte behöva ha på sommaren.

Som sagt så vet jag inte vad som händer senare idag.
Har ingen aning.
Vill till stan men ingen vill nog följa mig.

Ska göra lite morgonrutiner nu.
Vi hörs om ett tag.

Efraim - följ inte mina fotspår, gör egna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0