Fredag kväll

Har haft en jätte bra kväll.

Har sett film med Nina och Janine.
De kommer ut videoinlägg i morgon.

Vi gick på ica och köpte en dricka för att sedan börja med myset.
Jag och Nina var mer eller mindre övertrötta eller nå sånt. Vi kunde inte sluta skratta och vi skrattade åt ingenting xD
Så himla roligt de har varit.

Som ingen kan ha missat så ska jag till stan med min mamma i morgon.
Blir roligt och skönt att få spendera tid med henne själv.

Ska nog lägga mig snart.
Ska upp tio i morgon, mamma hämtar mig elva.
Kommer att vara mer eller mindre död. Men de gör inget.

Efraim - ha alltid öppna armar, stäng dem när du har bevis att de inte förtjänas att vara välkommen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0