En trött Elin

Jag är jätte trött, jag somnade efter försdta filmen.
De var inte duktigt jobbat.
Men att åka bil tar på krafterna.

Idag på morgonen har Magda och Lina match.
Hoppas de går bra tjejer och att ni kickar skiten hur dem!!

Ikväll ska jag vara barnvakt, vet inte om alla andra syskon ska vara hemma också. Vi får väl se.
Alexander kommer hit och kollar på film skulle jag tro.
Kanske blir att spela lite rockband också ;)

När vi skulle äta frukost i morse skulle jag öppna ett skåp för att leta efter en tallrik, då flög de ut en låda som jag slog till för att jag blev så rädd. De gjorde ont!!
Men jag överlever nog.

Vad gjorde ni själva igår kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0