dgagn,xxdjffieepd0rgnidri330+t8te99tnjkxdjböafd

Har just läst klart FRIDA och ja jag läser den tidningen fortfarande.
Varför vet jag inte, är inte så intressanta saker för mig som står där inne.
Men men, den kommer hem i brevlådan ändå så jag passar på att läsa den när den lix är betald.

Sitter i min säng och fryser.
Tror jag ska leta upp ett block, en penna, sudd och min mobil och gå ut för att hitta en mysig plats att sitta ute och skriva på.
Vill komma ut, men vill skriva samtidigt.
Jag vill visa upp allt jag skriver.
Vill inte hålla någonting inne!
Vill ut med allt.
Men de är lättare att skriva sakerna så att de händer andra än mig.
Vill inte lägga ut mig, men samtidigt visa allt jag känner och tänker.

Svamlar jag bara?

Efraim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0