cold

Sitter fortfarande ute hos Ninisen.

De börjar bli lite kallt å jag börjar frysa.
Sitter med halva täcket på mig för den andra halvan sitter jag på xD
Vill typ hem å krypa ner i min varma säng!!

Men jag vill inte hem för då måste jag sova och då blir de fortare morgondag å då blir de jobb.
Vill inte jobba.
Men de här är ju sista jobbarveckan.
Så de löser sig nog får jag hoppas.

Nina sitter och berättar en massa hemliga planer om vattenkriget i morgon.
Tur att jag inte ska på skolan :D
Hehe xD

Kom och ge mig lite värme!
Behöver de.

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv, haha okej, och denna dag har varit ännu varmare ;D

2009-05-31 @ 22:11:13
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0