Vårjacka

Hejhej!

Somnade jätte tidigt igår, la mig vid halv tio i sängen för att bara vila lite, men vaknade klockan sex i morse men somnade som tur var om. Fick sova till klockan tolv vilket var jätte skönt.
Känner mig inte direkt utvilad idag, får se om jag orkar hitta på någonting, vill men har ont i huvudet och magen.
Men men, jag och Nina ska ut å gå efter maten. Vi ska ge de ett nytt försök. Igår fick jag ju värsta näsblodsattacken så vi var tvugna att avbryta promenaden.

Har handlat lite kläder idag också!!
Eller mamma köpte de mästa åt mig xD
Jag köpte en tröja och mamma köpte en jacka och ett par byxor åt mig.
Ska se om jag har tid att fota de sen så ni får se dem.

Ska äta nu, så vi hörs sen.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0