Skar mig!

Mmmmm!
Sitter i sängen med datorn i knät.
Pratar med två kompisar jag inte pratat med på länge, vilket känns bra.

Har också en klubba från Byske karamellfabrik i munnen. Väldigt gott kan jag säga dig.
Fast man blir less väldigt fort.

Jag och Nina var å promenerade, ganska så skönt, men lite kallt var de allt. Och halkigt på vissa ställen, min uppfart.
De ska blir roligt att gå ner för den i morgon när jag knappt är vaken.
Vi spelade lite rockband också, vilket var ett tag sen. Men vi klarade några låtar på expert iallafall. Känner mig duktig.
Känner mig bäst i hela universum!

När jag skulle duscha igår så skar jag mig på benet!
Andra gången på nästan samma ställe.
De svider som faaaan, och de har inte hunnit bli en sårskorpa heller. Så om jag inte har plåster på¨mig så fastnar sockarna i såret, med om jag har plåster så hinner de inte andas och läka!!
Svårt liv jag har...

Snart dags att sova, börjar bli trött och de är ju skola i morgon. Ska till läkaren med mamma klockan 14.30 tror jag de var, måste kolla me mamma.

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0