Fotboll

Hejhejhej!

Har alldeles för mycke energi idag!
Har svårt att sitta still.
Har nyss varit ute på en kort prommis me Nina och Janine, tror jag gick dom på nerverna. Var ganska så speeeeeeedad!!
Hahaha xD

Idag har de hänt lite lite lite saker.
Vi hade matte och jag förstod faktist vad de var jag gjortde, de händer inte ofta på mattelektionen.
Sen på samhällslektionen så fick vi se på en dansuppvisning. Dom var jätte jätte bra!!
Efter den så samlades alla i klassen utanför aulan och vi fick igen samhällsprovet vi skrev för typ 1000 år sedan.
Jag fick VG-, är nöjd som bara den, trode jag skulle få IG.
Fattade inte så mycke av frågorna. Så jag är glad över resultatet.
Sen så fick vi ett papper med uppgifter av Inger så vi slapp fara på inköp och varuhanteringslektionen.
Så jag slutade tidigare, alltid härligt.

Jag gick in till stan, solen lyste så de kändes inte så kallt alls.
Gick förbi bokia när jag komme på stan men hittade ingen bra bok. Blev lite besviken.
Men men. Åkte buss med Lisa hem.

Kvart över sex ska jag börja gå ner mot fotbollsplan. Eller om vi skulle vara där kvart över?
Ska då se en eller två kompisar spela match.
Blir nog bra, inte för att jag är så intresserad av fotboll. Men jag ska skrika på dem!!
Heja heja heja heja heja!!

Nej nu ska jag leta kläder, vi hörs sen!

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0