Kort period

Hej världen.
Jag känner mig överkörd och begagnad idag. Ingen härlig känsla precis men.
Jag for ju och kollade på fotbollen igår.
Precis som Magda lovade så vann dom, de blev 6-0. De mötte Boliden. Dom söööög.
Haha skrattade åt dem!
Fick se andra halvlek själv, Lisa å Robin bangade ur.
De var kallt men jag hade lovat att se hela så jag stannade kvar. Kämpade. Både Magda och Lina gjorde mål, känner mig som en stålt fotbollsmamma!

Efter fotbollen så spelade jag, Magda och Lina lite rockband. Alltid lika roligt, men jag var så trött så jag höll på att dö. Vi slutade spela kvart i ett tror jag. La mig sen och vaknade två idag.
Aldrig sovit så gott eller länge på ett bra tag.
Lätt värt de.

Ikväll ska pappa å Camilla bort, så farmor kommer hit för att hålla koll på läget. Ska sitta inne å prata med henne, de känns som att de var jätte länge sen jag träffade hon.
Sen ska jag nog vara med Nina ikväll också. Om hon orkar. Hoppas hon gör de.

Ja där har ni en kort genom gång av de som hänt/kommer hända i mitt liv innom en kort period.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0