Nina är en bajs som vanligt

Hej på dig som orkar läsa min blogg, vilket jag är tacksam för. Vore lite tråkigt om ingen läste.
Idag har de iallafall varit en väldigt skön dag.
Började med sovmorgon, aldrig fel, men hade fotoläxa att ta kort på min vardag på morgonen. De gick inte bra, har ingen fantasi på morgonen, vad ska man ta kort på som är bra?
Vad finns de att ta kort på i ens hem som är så bra att man tappar andan när man ser de?
Jag hittade då inget, men ansträngde mig inte så mycke heller.
Fick typ ett eller två bra kort och de var på blomman som står i köksfönstret xD
Glömde att ta med mig mitt USB-minne så de blir inga "fina" bilder här i bloggen.
Idag på skolan så hade jag foto, engelska,matte,samhälls och inköp och varuhantering.
Gillar inget av dem xD
Jag går helt fel linje har jag kommigt fram till.
De värsta lektionerna som jag har är mina handelslektioner.
Men de är lite sent att byta program nu också, men om jag skulle ha gjort de, vad skulle jag då ha bytt till?
Lisa på¨mina val som jag gjorde i nian:
1. Bygg, måleri
2. Handels
3. Hotel och resturang
4. Antreprenör (?)
Hade fö lite poäng för måleri, de andra klarade jag mig in på om jag ville.
Hade 4 VG:n och resten G:n, inte de bästa betygen, men de var bra just då för att vara jag.
Vilken ångest jag hade när jag skulle välja program!
Iallafall, tillbaka till dagen.
En halvtimmes fotolektion, en engelska lektion där vi bara lyssnade på en text och pratade med varandra, sen lunch, sen kom matten! Fan vad jag hatar den. Igentligen så får jag skylla mig själv att jag går den, de är som en extra kurs som jag inte behöver, har alla mina poäng ändå. På samhällsen så fick vi ett papper med uppgifter som vi skulle göra. De gick typ på 5-6 min eller nå sånt. På inköp och varuhanteringen så hade vi också fått uppgifter att göra, men vi skippade dem och gjorde lite uf istället.
For till MIO och tog all frigolit som de hade, vilket inte var så mycke men de är bätre än inget alls.
Vi ska ha de att lägga mellan spånskivorna så att de inte river i tapeten som vi har kämpat som djur att få på plats.
De tog inte alls lång tid. Vi var tillbaka på skolan på en kvart kanske.
Tog sen våra saker och gick.
Jag skulle in på banken och sätta in mina småpengar, vilket blev 704kr. Satte också in 2000kr som pappa skulle ha för mobilen. Men för att föra över dem var jag ju tvungen att ta en kölapp. Trode att jag skulle få stanna där inne för evigt men de var lite folk.
Men jag missade bussen hem xD
Börjar få in de som en vana.

Jag och pappa komme hem samtidigt, jag började tjata om att han skulle fara och hämta ut den andra gitarren till rockband, vilket han gjorde typ direkt.
När han komme hem igen så tog jag den och gick ut å prövade den lite.
Den känns konstig, Knapparna är inte söndernötta, vilket betyder att de inte låter när man trycker ner knapparna och att man just så pass behöver röra i dem för att de ska ta.
Men jag och Nina sitter just nu och ska nöta hela kvällen så den kommer att vara som den andra gitarren om några timmar!
Nu är Nina less på att jag sitter vid datorn så jag bör sluta och spela med henne.
Jag är ju så bra så de är klart att hon vill att jag ska spela med henne så jag kan rädda henne när de går bajs för henne :P
Hahaha nej de där är inte sant, Nina är bra.
Vi har hunnit vara ute på en promenad ikväll också, de är jätte skönt ute.

Nu var de länge sen jag såg dig!
Ta ditt förnuft till fånga och hör av dig!
Saknar dig!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0