Män som hatar kvinnor

Hej mina kära läsare. Förlåt för den dåliga uppdateringen.
Har haft fult upp idag.
Började morgonen me att duscha. Väldigt skönt kan jag säga.
Sen var de bara att ta tag i städningen, började me att dammsuga hela lägenheten, vi bor i en fyra, men dissade brors och systers rum. Sen städade jag mitt egna rum, de tog mindre än en timme, men de kan man inte tro för de såg förjävligt ut.
Men jag är glad när städningen inte tar sån tid.
De blev middag hemma hos Ingela, parisare serverades de, gott gott.
Efter de for jag hem till pappa å träffade upp Lisa och Nina där.
Vi spelade lite rockband och sen tog vi med oss Moa och for på bio. Vi såg män som hatar kvinnor. De finns inte någon bättre film! Fy fan så jävla bra den var.
Ska inte gå in på vad den handlar om, är så dålig på att förklara och jag vill inte förstöra för alla som ska se den.
Har jätte ont i rumpan efter att ha suttit som en jag vet inte vad i biostolen längst fram i typ 2,5 timme.
Men de var värt de kan jag lova.
Var sen ute på en liten promenad me Lisa. Alltid lika mysigt.
Var sen tvungen att promenera till mamma och hämta ett brev vi fått från uf. Viktiga saker de andra i företaget också måste få reda på.
Sen gick jag hem och satte ner min rumpa i sängen framför datorn.
Är inte så trött, men eftersom att de är skola i morgon så borde jag lägga mig.
Vi ska tapetsera i morgon, måste bli klar me de så fort som möjligt, vi har bara två måndagar på oss att bli klara me allt!
Jag hoppas verkligen att vi lyckas.
Annars vet jag inte vad jag tar mig till.
Nej nu ska jag läsa de flesta bloggar jag följer, de har blivit en dålig eller en bra vana att läsa andras bloggar, inte för att jag riktigt är intresserad av vad som står, mäst för att ha nå att göra.

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0