Rockband-Hard

Hej!
Haft de bra en lördag som denna?
De har iallafall jag.
Var å kollade på skotertävlingen i örviken. De var ganska roligt, Lars och Greta körde.
De kom tvåa i sista loppet, men de var duktiga ändå.

Drack lite för mycke kaffe, så innan vi var hemma höll jag på att kissa ner mig. Och ja, jag kissar. Hade så mycke kläder på mig så de tog ett tag innan rumpan var bar så jag kunde uträtta mina behov.
Följde sen mamma till ica, pasade då på att köpa lite godis. Mamma fick sen dumpa av mig hos pappa så att jag kunde sitta och spela lite rockband, vilket gick jävligt bra.
Klarade av flera låtar på hard!! De har jag aldrig gjort förr. Klarade också Enter Sandman på medium!! Vilket jag inte heller klarat förr.
Blev glad, men väldigt kall, de är fan iskallt där uppe!
Satt i långkalsingar, knästrumpor, benvärmare, tröja å tjocktröja och en sjal. Var ändå iskall sen.
Men de var värt de.

For sen hem till mamma å åt.
Sen satte jag mig här.
Har inte direkt några planer för kvällen. Nina har ont i ryggen så jag är lämnad själv.
Får väl gå å spela lite rockband själv igen.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0