LG KS360

Hej
Haft en bra dag?
Min har varit bra men har haft lite motgångar bara.
Jobbig sista lek på gympan, hade glömt handduken hemma men fick ta emmas när hon inte behövde den, glömde kameran på skolan i lillskåpet, var då tvungen att vända om och hämta den och sen gå in till stan och inse att jag missade bussen med 2 min. 
Men vi fick sluta tidigare för att vi hade ingen mentortid, vilket känns onödigt att ha. Man gör som ingenting. Lärarna kan offra lite lektionstid och säga allt på iställe.

Ikväll händer de nog inte så mycke som sticker ut från alla andra dagar.
Ska ner på skyttet och säga hej, prata ett litet tag sen ut å gå me Nina och kanske med Lisa. Hon kände sig sjuk. Vi håller tummarna att hon bara inbillar sig och bara är trött, hon får inte bli sjuk!
Pappa berättade också att i morgon kommer de en till gitarr till rockband så nu kan man spela bas och gitarr samtidigt :P
De blir nog jätte bra.

Satt med Ulf på bussen, han räknade ut att vi åker ca 216 timmar buss per år fram och tillbaka från skolan.
De kändes jätte mycke! Jag som hatar att åka buss. De guppar så mycke, och så är de så hackig körning att man börar må illa.

Längtar som bara den tills min mobil kommer!
Kan inte sluta tänka på den, har som blivit besatt!
 Så ser den ut. Längtar som sagt jätte jätte jätte mycke tills den kommer.

Om de är någon som har lite att göra ikväll så kan nu ju passa på att se Medium klockan nio på trean.
De är jätte bra, får se om jag har tid att se de.

Nej nu måste jag gå om jag ska försöka komma i tid till skyttet.

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0