Ute men tillbaka

Nina vann.
Vi gick ut en liten stund, blev typ en promenad runt kvarteret.
Ganska roligt, vi har suttit brevid varandra i typ 4 timmar men vi har inte pratat lika mycke som vi gjorde nu när vi var ute.
Men de känns bara så bra när jag är med henne.
Veta att vi tröttnar inte på varandra bara för att vi inte pratar 24/7. De är som att vi förstår varandra, vi behöver som inte säga så mycke men jag har de alltid bäst när jag är med henne.
De känns jätte jätte bra.
Tack för att du finns och gör mina dagar värda att fortsätta.

Nu sitter vi här brevid varandra igen, om jag sträcker ut armen når jag henne. Vi sitter vid varsinn dator och lyssnar på olika musik.
Vi skriver i varsinn blogg.
Pelle, Ninas katt, sitter på bordet och intresserar sig av Ninas dator.


Så här såg de ut innan vi gick.
Min dator till vänster och Ninas till höger.
Jag är inne på hennes blogg och hon på min xD
Vi är ju bara för gulliga!!!
Haha ja nu ser ni hur nära vi sitter varandra.
De är ganska mysigt.
Som nina skrev på hennes blogg, om folk kan lana i CS så kan vi lana i bloggande.
Tycker de var smarta ord av henne.

Ingen är inne på msn nu. Lite tråkigt av svenska folket.
Är jätte pratsugen, men alla andra sover. Vilket jag tror att vi också ska göra snart, ska ju upp före tolv i morgon iallafall.

Postbilarna började köra förbi oss när vi var ute. Kändes jätte bra att veta att folket får sina tidningar i tid, även i Skelleftehamn.

Nej nu ska jag pluppa på Nina så att hon blir sov sugen!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0