Sugen!!

Har just kommigt hem från Nina.
Vi såg som sagt P.S I love you. Men vi han inte se klart hela, de är ju skola i morgon och man kan inte vara vaken hela natten då.
Nina ställde upp på att bli fotograferad idag. Alltid lika roligt att ha kontrollen och få bestämma själv.
Tänkte lägga upp lite bilder, inte rörda på något sätt, har inget program hemma. Hoppas ni tycker om dem ändå.

 Min alltid så fina Nina! Hon gör min dag.

 AAAAAAA, kunde inte få till bilden så att den stod, jag suger!!!
Tur att hon på bilden gör min dag ändå!

 Nina har ajaj. Hon ramlade på våran uppfart xD
Höll på att dö av skratt och nervositet.

 Lite ego men jag kan inte hjälpa de!
Älskar den där bilden!!!
Love love love!
När jag ser den bilden kan jag säga att jag älskar mig själv!

Nej de var de bilder ni får se idag. Kanske blir fler en annan gång, eller så inte xD
Börjar typ bli lite trött. Sugen på cocacola är jag också. Ska se vad jag kan sno åt mig från kylen.

PussKram

Kommentarer
Postat av: Din Lövver

blaaargh ! xD varför la du ut mongobilden?!?! XD

2009-03-30 @ 16:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0