Sovit gott?

Jag har sovit så gott och drömt nå så konstigt, så jag är lite förvirrad.
Visste inte om jag hörde väckaren eller om de var med i drömmen, men upp kom jag då.
Idag är de måndag, måndag betyder alltid att ett nytt sattyg är på G.
Om de inte hade varit så att vi har så mycke att göra i företaget innan mässan, hade jag nog stannat hemma och vilat en dag till.
Men vi ska ju tapetsera, + att vi måste bära in fler väggar, vi fick en mitt monter. Så våra 5 väggar räcker inte till.
Oj oj oj oj oj oj, blir trött bara jag tänker på allt vi måste göra.
Och tapetseringen blir nog inte så rolig, mönsterpassning x 1000.
Jag har aldrig i hela mitt liv tapetserat, är nervös över hur resultatet kommer att bli.
Någon som kan de där me tapetsering och är på a-torp efter lunch är jätte jätte snälla om ni hör av er och kommer till bildavdelningen av skolan.

Nej nu ska jag göra mig klar inför skolan, måste gå till bussen om 10 min.
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0