Söndag

Känner mig typ död!
De blev ju ganska så sent igår kan man säga.
Nina for hem vid tolv tiden idag tror jag de var.
Jag försökte somna om men de kunde jag inte, vilket sööööög.

Sen jag vaknade har jag:
*ätit frukost( en macka med mjölk)
*Startat datorn
*pratat med Nina och farmor på msn
*Börjat städa(ska bara packa ner datorn och klä mig lite så är jag klar)
* Lyssnat på mötley Crüe
*Halv sovit

De är typ de jag har hunnit göra sen ett idag.
Jag är ganska seg, jag vet.
Ikväll börjar parlamentet om!!!
De måste ses, och Nina ska se de med mig!
Hon har inget val!!
Tror de börjar 20.30, sen 21.00 är de en Beck film jag vill se.
Den måste Nina också se med mig för jag är en liten mes av mig.
Hihi xD

Ska fara till mamma nu halv fyra och vara där i en vecka.
De är så jävla skönt att vi har lov i en vecka!
De behövs verkligen.
Pappa ock co. ska fara till fjällen på onsdag, jag stannar hemma med mamma och Linnea.
Känner inte peppen, kan ju inte ens stå på ett par skidor och skoterkortet har jag inte heller så de blir nog inte så mycke skoterkörande heller.
Men de ska bli skönt att bara ta de lugnt i en vecka.

Nej nu ska jag stänga av datorn och packa ner den.
Hoppas ni haft en bra helg.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0