Söndag - Kortfattat

Hejsan

Idag vaknade jag vid sex tiden och trode jag skulle dö! Inte ville jag upp då inte, la mig ju efter två och var inte de minsta utvilad. Men jag blundade och hade tur för jag somnade om och vaknade vid tio istället. De var mer acceptabelt.
Steg upp och åt min frukost, tog sedan en dusch och kläde på mig.
Vi var barnvakt åt Sejne idag, världens gulligaste unge!
Så vi skulle fara på loppis, men loppisen vi skulle på var inte öppen så vi letade upp en annan random loppis. Jag hittade inget att köpa, mamma hittade en sak tror jag. Vet inte vad de heter men 20 kr gick den på iallafall.

Vi for sedan på obs och handlade lite. Mamma köpte en parfym och nå mer, min syster köpte en bok och jag köpte ingenting.
Vi for sedan hem, mitt rum såg inte så roligt ut, så jag tog tag i städningen och de blev ganska så bra.
Packade alla mina saker och for sen till pappa.
Har inte hunnit göra så mycke här hos pappa. Startat datorn är väl de som hänt.
Hade mycke bloggläsning att ta igen. Sitter inte så mycke vid datorn hos mamma, beror nog på att den står i vardagsrummet och de känns som att alla som går förbi läser de man skriver.
De är någonting jag hatar. När folk kollar medans man skriver, jag blir stressad och nervös.

Nej nu tror jag de är middag.
Vi hörs om ett tag.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0