Sängen väntar

Trevlig kväll?
De har då jag haft. Nina ringde äntligen och vi fick ut för at möta upp Lisa.
Kvällens trevliga samtalsämne var bajs. Allt från småbarnsblöjor till vuxenbajs.
Aja vi kom inte fram till nå speciellt, förutom att man alltid ropade "KLAR" när man var liten så mamma eller pappa kunde komma och hjälpa en torka sig.
Intressant? Kanske, kanske inte. Beror på.
Men men, vi gick ut en stund, sen blev de så kallt att vi bestämde oss för att gå hem till mig och spela rockband. Jag var ju så klart bäst! De andra två vet bara inte om de än ;)
For sedan till mamma och kollade på tv med henne en stund.

I morgon har jag gympaprov. De kan inte vara så svår, eller hur?
Ska nnog spendera dagen effter skolan med en kompis. Blir nog bra ska ni se.

Är typ redan trött.
De är lite småhemskt eftersom att jag har kunnat vara vaken till två tre på kvällarna när jag gick 4-9.
När jag var mindre kunde jag alltid ligga och läsa en bamsetidning, eller jag var alltid tvungen att ligga och läsa bamse innan jag somnade.
Efter ett tag bytte jag ut bamse mot andra böcker.
Låg alltid och läste sent på kvällarna. Blev fast i boken så jag kände mig inte trött förns jag kollade på klockan och såg hur mycke den var.
Men nu kan jag inte de längre, jag är så trött hela tiden.
Måste vila upp mig i helgen och sova ut allt jag missat.

Nej sängen väntar på mig!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0